אליעוז שחף - הרגלים מנצחים - השינוי בחייך מתחיל עכשיו!
צור קשר 055-6667389

קורס מאמני מגדלור החדש

אז יש לך קליניקה שעובדת, וגם ידע בהצבת מטרות, ניהול זמן, ערכים וניסיון בעזרה לאנשים ברמה הריגשית.

אבל מה עושים עם כל התופעות שחוזרות על עצמן ולא מתפרקות, ולא משנה כמה עבודה עושים עם הלקוח?

מה צפוי לקרות לך בתוכנית?

תלמדו לפרק בצורה מהירה ומדויקת את התופעות הבאות אצל הלקוחות שלכם:

טורדנות מחשבתית

חשיבת יתר הלקאה עצמית FOMO דרמה רגישות יתר קורבנות לחץ וחרדה

התנהגויות לא נשלטות

דחיינות פרפקציוניזם הימנעות כעס ודרמה צדקנות, וכחנות חבלה עצמית

ראיית תוצאות שליליות

סקפטיות פסימיות הסתכלות על חצי הכוס הריקה שחור לבן (דיכוטומיה) ביקורתיות

בלבול

חוסר פוקוס תקיעות פקפוק בקבלת החלטות חרטה על החלטות

עיסוק טורדני במה שאינו בשליטתי

מה אחרים חושבים עלי השוואתיות הימנעות ריצוי חוסר בקול אותנטי פחד מחשיפה OCD

התרחקות מה Center

שכלתנות ניתוק ריגשי מופנמות יתר תלישות

טיפול בטראומות

אלימות פגיעה מינית פוסט טראומה

מפגעי גוף ריגשיים

כאבים כרוניים מחלות אוטואימוניות פיברומיאלגיה ועוד...

טורדנות ריגשית

אשמה בושה קורבנות מופנמות ופחד מחשיפה

קורס מאמני מגדלור
קורס מאמני מגדלור

אז יש לך קליניקה שעובדת, וגם ידע בהצבת מטרות, ניהול זמן, ערכים וניסיון בעזרה לאנשים ברמה הריגשית. אבל מה עושים עם כל התופעות שחוזרות על עצמן ולא מתפרקות, ולא משנה כמה עבודה עושים עם הלקוח?

מה צפוי לקרות לך בתוכנית?

תלמדו לפרק בצורה מהירה ומדויקת את התופעות הבאות אצל הלקוחות שלכם:

טורדנות מחשבתית: חשיבת יתר- הלקאה עצמית- FOMO- דרמה- רגישות יתר- קורבנות- לחץ וחרדה

התנהגויות לא נשלטות: דחיינות- פרפקציוניזם- הימנעות- כעס ודרמה- צדקנות, וכחנות- חבלה עצמית

ראיית תוצאות שליליות: סקפטיות- פסימיות- הסתכלות על חצי הכוס הריקה- שחור לבן (דיכוטומיה)- ביקורתיות

בלבול: חוסר פוקוס- תקיעות- פקפוק בקבלת החלטות- חרטה על החלטות

עיסוק טורדני במה שאינו בשליטתי: מה אחרים חושבים עלי- השוואתיות- הימנעות- ריצוי- חוסר בקול אותנטי- פחד מחשיפה- OCD

התרחקות מה Center: שכלתנות- ניתוק ריגשי- מופנמות יתר- תלישות

טיפול בטראומות: אלימות- פגיעה מינית- פוסט טראומה

מפגעי גוף ריגשיים: כאבים כרוניים- מחלות אוטואימוניות- פיברומיאלגיה- ועוד...

טורדנות ריגשית: אשמה- בושה- קורבנות- מופנמות ופחד מחשיפה

הרשמה

קורס מאמני מגדלור

אנא מלאו את הפרטים לשיחה עם נציג שלנו

אנו ניצור קשר ונוכל לדבר אליך בצורה מדויקת 

 

מספר המקומות מוגבל.

אז מה עושים בקורס מאמני מגדלור? (וכבר מהמפגש הראשון....)

תהליך מגדלור אישי מעצים ומטלטל של המאמן במהלך הקורס על ידי למידת עמיתים- כל משתתף בקורס יתנסה כבר מהשבוע הראשון בעבודה אישית בשיטה, ותחוו את התהליך הן כמאמן והן כמתאמן, ולפתור קונפליקטים אישיים.


>>פירוק של דפוסים התנהגותיים על פי שלבים, ואיך לשחרר אותם הלכה למעשה


>>לכל משתתף בקורס מוצמד חונך (מאמן מוסמך מצוות הרגלים מנצחים) שעובד איתו מהיום הראשון עד האחרון בקורס


>>הבנה מעמיקה של הדפוסים האוטומטיים הקיימים אצל כל מתאמן, מה הגורם להם ולמה הם קיימים?


>>שיטתיות ומבניות של המפגש האימוני- כיצד לעבוד באופן שיטתי לשינוי דפוסי התנהגות וחשיבה


>>עבודת שאלות דפוסים מעמיקה- היכן ואיך לשאול שאלות שחודרות ישירות לתת המודע


>>מערכות השליטה והשפעתן על המתאמן


>>עבודה עם עולם הרגש- לעומק שקשה להגיע אליו בשיטת טיפול אחרת


>>שחרור כעסים, ייאוש, אשמה, ובושה תמידיים

לשיחה עם נציג

שיטת המגדלור

אז מהי שיטת המגדלור?

כולנו למדנו טיפול או אימון. אם הגעת לכאן, אני מאמין שראית בו גם הצלחות ולמדת שיטה אחת או יותר שיודעת להשיג מגוון של תוצאות.

גם אני עברתי את התהליך הזה, ואני עובד בעולמות האימון כבר מעל 12 שנים. יחד עם זאת, מאמנים רבים שאימנתי וגם אני- נתקלנו פעמים רבות בסיטואציות ובמקרים שכל מה שניסיתי לא עבד, ויותר מזה- היו נקודות שבהם ידעתי רק לגשש באפילה ובסוף לירות לכל הכיוונים. אולי משהו ייתפס...

היו מקרים שבהם השיטה הרגילה שאותה למדתי עבדה יפה, אבל הבנתי שאם אני רוצה להיות מאמן ברמה אחרת מכל מה שקורה סביבי, וכמו שאני מאחל לך, הייתי חייב לזהות את החתיכה החסרה ואכן גיליתי אותה!

לפני שאספר מה גיליתי, אני רוצה לספר לך למה זה כל כך חשוב להפוך להיות אותו מאמן או מטפל שיודע לפתור בעיות שאחרים לא יודעים לפתור. לכן אני רוצה קודם כל להציג את הבעיות הגדולות שאנחנו כמאמנים ומטפלים נתקלים בהן

הבעיות שבאמת קשות לפתרון:

1. דפוסי התנהגות אוטומטיים.

דפוסים גם יחזרו שוב ושוב לאורך זמן, גם אם נתקן התנהגות מקומית בדרכים שונות. דפוס הוא אוטומט שחוזר שוב ושוב, בוודאי לאורך זמן. לדוגמא: מתאמן בא עם הרגל של קורבנות, ובו הוא נוהג להאשים את הסביבה שלו. כמאמנים, נצטרך כמות אדירה של עבודה איתו על החלפת הפרשנויות שלו על מנת שילמד לשנות את האוטומט. אבל ההצלחה כאן היא חלקית מאוד, והבעיה שלה היא המשכיות. מה קורה כאשר התהליך מסתיים?

2. עבודה עם מטרות מדידות.

הגישה האימונית אומרת: תגרום לאדם לעשות פעולות ולהציב מטרות ולעשות פעולות. זה בעיני פספוס גדול של התוצאה העיקרית שאפשר לקבל בתהליך. עבודה על מטרות מדידות לא מדברת אל הרגש, והתהליך האימוני הוא תהליך שמדבר אל השכל. זהו תהליך מאוד מאוד פרקטי ומשימתי. יש אנשים שהתהליך הפרקטי המשימתי מאוד מתאים להם אבל עבור הרוב המכריע- זה לא מספיק! למשל, איך מודדים שמחת חיים, אושר, אהבה, חוסר ביטחון עצמי או אפילו זוגיות דרך מטרה מדידה? כל תשובה תהיה שכלתנית וטכנית, ולמעשה תגרור סדרה נוספת של בעיות. מה יעשה אדם שפעל למען מטרה ולא מרגיש שהיא התגשמה? רק זה לבדו יוצר חוסר אמון גדול בכל תחום האימון והטיפול.

3. אימון המודע מול תת המודע

עולם האימון והטיפול בסופו של דבר נמצאים ברמת שיחה עם המודע. למעט יוצאים מן הכלל- כמו עולם ההיפנוזה, או בתהליכים דומים שבהם ניתן להכניס בן אדם לאיזה מצב או קשב שבו מדברים עם תת המודע. בסופו של דבר, אתה מדבר בקליניקה עם אדם שהמחשבות שלו עוברות דרך המיינד, השכל שמחפש את ההיגיון ולא עם תת המודע. סיכוי גדול שבמהלך האימון או הטיפול -המתאמן שלך ייפתח הרבה התנגדויות, עם סבירות גבוהה לכך שהוא ינשור בדרך או ישיג תוצאות חלקיות בלבד. הסיכוי שהוא כביכול הצליח אבל שלושה, ארבעה ושישה חודשים אחר כך- הוא יחזור לנקודה שממנה התחיל- הסיכוי הוא הרבה יותר גבוה ממה שאנשים חושבים.

4. טיפול בטראומות ילדות

טראומות מנהלות אותנו ברמה הרגשית הפנימית הכי גדולה. יכול להיות שהגיעה אליך מישהי שבאה להתאמן על מציאת זוגיות, ומהר מאוד ראיתם ביחד (כמו שרואים הרבה באימונים) שהיא תמיד בוחרת את הגברים שלא טובים לה באופן שיטתי, ולא מסתדרת עם הגברים שהם לכאורה המתאימים והמעוניינים. במהלך התהליך באמת עזרת לה לזהות את המקום הזה, אבל יש משהו שמנהל אותה שאתה לא יודע לפתור. כולנו הרי "סוחבים" פגיעות מהילדות שדורשות פתרון ולכן מציפות את עצמן שוב ושוב. כל עוד לא נפתור את הטראומה הזו, כל מה שננסה יהיה ברמת האקמול. פלסטר. כך יוצא שסיימתם את התהליך ועדיין הדפוס הזה לא השתנה כי משהו מבפנים מנהל אותה והכל חוזר אחורה.

הכר את הצוות המקצועי של התוכנית:

אליעוז שחף ומאמני מגדלור

אליעוז שחף

אליעוז שחף

בן 50, המייסד והמנכ"ל של הרגלים מנצחים. מהנדס בהכשרתו, מאמן כבר 12 שנים, עם מעל 5,000 מתאמנים ברזומה. פיתח את שיטת המגדלור.

עינבר שמילוביץ

מטפלת בכירה של שיטת המגדלור. מתמחה בעבודה עם ילדים ונוער,מנחת קבוצות בראיית הפסיכולוגיה החיובית ומנחה קורסי אימון בהרגלים מנצחים.

אורית ארד

מאמנת רגשית מגדלור

מאמנת בכירה של שיטת המגדלור, חונכת במסגרת הקורס. בעלת קליניקה פרטית מצליחה ומדריכת קורסי מאמנים בהרגלים מנצחים.

גיל-עד ארד

מאמן רגשי בשיטת המגדלור

מאמן רגשי ועסקי בשיטת המגדלור מנחה קבוצות וסדנאות בכיר מרצה ומומחה לסטוריטלינג עסקי, אינטואיציה, תודעה ותקשור ומגיש תוכנית רדיו אינטרנטי

דניאל לידרמן

מנהל רגשי בשיטת המגדלור

מאמן רגשי בשיטת המגדלור חונך במסגרת הקורס.

למה דווקא קורס מאמני מגדלור?

אחרי מסע מאוד מאוד ארוך (וכשניפגש, אני גם אספר לך על המסע הזה) פיתחתי שיטה שעובדת הפוך לגמרי מכל עולם ההתפתחות. היא שיטה שמדברת לא עם המתאמן או המטופל, אלא היא מדברת עם תת-המודע שלו. היא מדברת ישירות עם המקור- לרוב הבעיות שלנו בחיים עם מה שקרה לנו בילדות. לא נדבר על הילדות אלא נדבר עם הילדות. לא נדבר על הילד כי אז נישאר ברמת השכל, אלא נדבר עם הילד והשיטה הזאת חוללה שינוי מהפכני.

לא רק שאנחנו רואים אחרי כמה מפגשים עם מטופל את השינוי שקורה לנו מול העיניים לעומת טיפול רגיל, התהליך רק מתעצם אחרי שהלקוח מסיים את התהליך. הפוך לחלוטין ממה שחווית אצלך בקליניקה או בחדר האימון שלך. הרי אתה יודע עמוק בפנים שלאחר שהמאומן סיים 12 פגישות ויוצא לחיים, יהיה לו מאוד מאד קשה לשמר את מה שבניתם. אני יודע שאחרי תהליך מגדלור הוא רק ישיג יותר תוצאות ממה שהשיג איתי בחדר.

איך עובדים בשיטה הזו?

בשיטה זו, שקראתי לה שיטת המגדלור: הדפוסים לא מנהלים את המתאמן. אחד הדברים הראשונים שאנחנו מחסלים זה הדפוסים שמנהלים אותו.

» כשעולה טראומה בזמן האימון - אנחנו יודעים איך להתמודד איתה ואחד הדברים שמדברים המון בשיטת המגדלור זה איך לנהל את הטראומה במקום שהטראומה תנהל את הילד שמנהל את המתאמן/מטופל.

» השיטה היא סופר מובנת; ישנם עשרה מפגשים בשיטת המגדלור- אתה יודע בדיוק מה לעשות בכל מפגש ומפגש. יש תסריט מדויק לכל מפגש, שדורש הרבה אינטואיציה ועבודה במהלכו, אבל המתודולוגיה מובנית מאוד.

» אתה לא מופתע אם באמצע המפגש (וזה קורה הרבה פעמים:) המתאמן מרגיש בגוף רעידות ותחושות חזקות של שחרור אחרי שמוותרים על החלטת ילדות. אתה לא מופתע כשמתאמן חולה אחרי מפגש, כי הגוף שלו מנקה אמונות מגבילות. אתה לא מופתע מזה כי אתה יודע שהדבר קורה כי משהו מהותי משמעותי קורה לו.

» השיטה הזו עובדת ישירות עם תת- המודע, ואנו מלמדים בה המון דרכים לעקוף את המודע, ואפילו להתחבר לרגש בצורה עמוקה. זו גם הסיבה שאנחנו מגיעים בקלות רבה מאוד למטרות מדידות אחרי סוף התהליך, כשהלקוח מחובר עמוקות לתוך עולם הרגש שלו.

» אם אתה באמת רוצה להיות אותו המאמן או המטפל שיודע להתמודד עם הבעיות הכי מורכבות, ולדעת שתמיד יש לך כלי ביד שאתה יכול להפעיל, כאשר אתה מרגיש שאף כלי אחר לא עובד.

אז מה אתה הולך לעבור ב

0

שבועות של הקורס?

שלב ראשון- איך למצוא דפוסים שבוע 1-5

נלמד איך לשאול שאלות נכונות של חדירה לתוך תת המודע נלמד איך עובדים דפוסים ואיך הם בנויים השלב הזה יסתיים לאחר שכל משתתף ידע למצוא חסם של המתאמן בתוך 1-2 מפגשים. בשלב הזה כבר נכיר את החונכים בקורס ונעבוד איתם במקביל

שלב שני- עבודה עם תת המודע שבועות 6-8

בשבועיים האלו נתחיל לעבוד עם עולם הרגש ובהם נבין איך קורה שאימצנו לעצמנו החלטות ילדות (מה שאנשים קוראים אמונות מגבילות) שלא משרתות אותנו, ונוציא שתי אמונות ליבה מגבילות (אתם עוד תלמדו איזה... לא לדאוג) נלמד על הבאפר לזיהוי אמונה שעזבה, ונלמד איך לעבוד עם המנחה הריגשי נלמד להעביר את מפגשי האימוץ והחלון לעומקם- אלו התחנות שמאפשרות עבודת עומק עם תת המודע

שלב שלישי- מפגשי התשתית של התהליך שבועות 9-11

בשבועות האלו נלמד ונתרגל לעומק את תחנות התשתית לשחרור ייאוש, אכזבה ואמונות בסיס מפגש המסכה- לשחרור אמונת הליבה "אני לא מספיק טוב" מפגש המרתף לשחרור האכזבה מפגש המשקולת לשחרור הייאוש

שלב רביעי- מהות שבוע 12

בשבוע הזה נעשה עצירה להבנת מהות השיטה, מה למדנו עד כה, מה שחררנו עד כה ואיך אנחנו מתקדמים

שלב חמישי- שבועות 13-20

כאן נלמד את ליבת השיטה שחרור כל ההחלטות, ההרגלים, והשליטה שאנחנו מנסים להפעיל - זוהי הקפיצה הגדולה של התהליך תחנת העובר- לשחרור החלטות ילדות מלאות תחנת הגלגל- לשחרור הרגלים תחנת הסירה- לשחרור שליטה וציפיות מדמויות מרכזיות בחיים

שלב הסיום שבוע 20-23

בשלב הזה, נבחן את התוצאות שלנו ונלמד טכניקות לשימור לטווח ארוך. נלמד את מפגש מפגש המקדש המסיים את התהליך, ונבין איך לנהל את תהליך הפרטיקום. כאן יהיה עוד מפגש שאלות ותשובות ועבודת מהות.

יש לנו מאות סיפורי הצלחה, הנה כמה מהם:

עדה אור
אמבט דגו על קורס מאמנים
מה אומרים על אליעוז שחף
מה אומרים על קורס מגדלור

אז מה אתה תכל'ס מקבל? הרשימה המלאה:

השיטה

תוכנית מעמיקה, הדרגתית ועובדת

23 מפגשים בני 4.5 שעות עם מדריכי הקורס וחומר מדויק הכולל הדגמות משמעותיות של תהליך מלא והרבה תרגול

הליווי

תמיכה מחונך שאלות על בסיס קבוע

כל משתתף מקבל מאיתנו חברות בקבוצת הליווי על ידי מאמן\ת מגדלור מוסמך\ת ומנוסה כדי לתמוך בך בכל רגע התייעצות, אתגר או שאלה מקצועית.

התרגול

עבודה שבועית על תירגול

בכל שבוע, החל מהשבוע הראשון, תתרגלו את מה שלמדנו בקורס זה על זה, כולל תהליך שלם שתעבירו אחד את השני. החונכים יעברו איתכם על התירגולים, ישפרו ויעמיקו

ההתפתחות

תעברו תהליך מגדלור מלא בעצמכם

בכל שבוע, החל מהשבוע השמיני, תעברו תהליך מלא על עצמכם, ותרגישו את האפקט המצטבר שלו בצורה מעמיקה ומהירה

ההסמכה

תהליך פרקטיקום מלווה

לאחר סיום הקורס תעבירו 4 תהליכי פרטיקום שאנחנו נפקח עליהם תקבלו ייעוץ שוטף מהחונכים וכן 4 מפגשי פרקטיקום מלאים בפורום המלא של הקורס

התשתית

מפגשים מוקלטים, ספר קורס מעמיק

תהיה לך גישה לחומר של הקורס לנצח! וגם כמובן תוכל להשתתף בקורס נוסף ללא תשלום

ההזדמנויות

המצטיינים יעבדו בשיתוף פעולה עם הרגלים מנצחים

מצטייני הקורס יהפכו להיות חלק ממאמני הבית שלנו! ויקבלו מתאמנים לעבוד איתם, סופרויזן איכותי ושותפות בפרויקטים חדשים

הקהילה

קבוצה דוחפת ותומכת עם חברים במצב שלך

להיות חלק מקהילה עושה הבדל ענק! הפכנו את התוכנית לקבוצתית כדי לסייע לך לעבור רגעי שבירה ולהתייעץ כשצריך. קבוצת ווואצאפ למשתתפי המחזור.

סקפטיים? וואלה, מבינים. קחו מאיתנו אחריות!

אנחנו לא מסתתרים מאחורי המסך ואחרי שמכרנו נעלמים. ממש לא. כדי להוריד ממך את כל ה"סיכון" - אנחנו נותנים לך אחריות מלאה של 5 שבועות על התוכנית כולה.

לאחר ההרשמה לתוכנית, תוכל להתרשם מהתכנים והליווי במשך 5 שבועות שבהם תקבל את תכני הקורס והליווי. לא רוצה להמשיך? פנה אלינו בהודעה ותקבל את כל כספך בחזרה. ללא אותיות קטנות. .

לא רוצה להמשיך? פנה אלינו בהודעה ותקבל את כל כספך בחזרה. ללא אותיות קטנות.

הירשם עכשיו לשיחה עם הנציג שלנו

הרשמה

קורס מאמני מגדלור

אנא מלאו את הפרטים לשיחה עם נציג שלנו

אנו ניצור קשר ונוכל לדבר אליך בצורה מדויקת 

 

מספר המקומות מוגבל.

כמה שאלות נפוצות:

איפה התכנית מתקיימת?

הקורס מתקיים בנתניה, בכוונה בחרנו את המיקום, סמוך לתחנת רכבת, מלא בחניה חינמית ובדרך כלל מנותק מפקקים במקביל, כל מפגש בקורס מועבר בזום ומוקלט.

ואם יש לי שאלות באמצע? או שאני מרגיש שאני לא עומד בקצב?

בדיוק בשביל זה עומדים לרשותך צוות המאמנים שלנו בתהליך החונכות. כל המאמנים המלווים את התכנית הם מאמנים מוסמכים שאליעוז הכשיר ועובד איתם זמן רב. הם שם בדיוק בשביל לענות על שאלות ולתמוך בכם בדרך הזו. בכל שבוע תתקיים פגישת חונכות כדי לעזור ולדייק אתכם בדרך.

ואם באמצע אני מפספס מפגש או כמה?

אין בעיה. כל עוד אתה בתכנית- יש גישה לכל השיעורים ואפשר לראות אותם שוב ושוב. שיעור אפשר לפספס מידי פעם, זה בסדר. כולנו בני אדם. מה שברור, זהו קורס שיש בו מחויבות ותירגולים רבים, כך שהיעדרויות ממושכות יפגעו בכך בצורה משמעותית.

ואם אני מרגיש שזה לא מתאים לי?

כל עוד הגישה של מי שנכנס לתכנית היא לבוא לעבוד כדי להשיג תוצאות, התוצאות יגיעו. הכי חשוב שתדברו איתנו, כיוון שיש מקרים שמילה מדויקת תסדר הכל מיידית. כמובן שיש לך תעודת ביטוח שלנו שמאפשרת לצאת מהתוכנית בתוך 5 מפגשים אם אתה לא מתחבר, ולקבל החזר מלא.

אתה רוצה לומר לי שמה שלא הצלחתי לעשות בתהליכים כבר שנים נעשה כאן בתהליך קצר?

כן. השיטה הזו מצאה קיצור דרך נוסף. כן, יש חידושים בעולם. נראה שלא המציאו את הכל או גילו את הכל וכל התקדמות מאפשרת לנו לעשות דרך יותר טובה ומהירה. ברגע שתתחילו ללמוד ולתרגל תבינו איזה קסם יש לנו כאן.

כבר למדתי קורסי אימון שונים. מה שונה כאן?

הרעיון בשיטת המגדלור הוא הפוך לצורה שבה עובדות רבות משיטות הטיפול והאימון האחרות. במקום לעשות כנגד האינסטיקטים שלנו, Fake it till you make it, אנחנו משכנעים את עולם הרגש לוותר על אמונות מגבילות ועל התנהגויות טורדניות ומשחררים אותן מהגוף במהלך המפגש. האפקט הוא מיידי וחזק מאוד.

שריין לעצמך מקום - קורס 2024

קורס מאמני מגדלור

אנו ניצור קשר ונוכל לדבר אליך בצורה מדויקת 

 

מספר המקומות מוגבל.

אליעוז שחף מגדלור