אליעוז שחף - הרגלים מנצחים - השינוי בחייך מתחיל עכשיו!
צור קשר 055-6667389

שיטת אימון חדשה- "המגדלור" מבית "הרגלים מנצחים"

ליצור שינוי באמונות מגבילות, בדימוי העצמי, ואפילו בהרגלים בפגישת אימון אחת?

נשמע לא הגיוני, נכון?

אז זהו, שכאן מה שלא היה אפשרי עד היום קורה בהחלט. ואפילו באחוזי הצלחה של מעל 90%.

שיטת המגדלור היא שיטת אימון חדשה ופורצת דרך, שמשפיעה על כל תחומי החיים במהירות עצומה. למעשה, ניתן לראות שיפור משמעותי בתוך פגישה אחת!

תהליך של אימון אישי בשיטת המגדלור הוא תהליך קצר בעצימות גבוהה, והוא עובד על בעיה שידועה לכל מטפל, פסיכולוג ומאמן אישי, אבל מעולם לא נפתרה בצורה טובה... עד לפיתוחה של שיטת המגדלור.

כל אדם שנמצא במשבר יודע למצוא את הסימפטום שמציק לו. למשל, מחשבות שליליות, בעיות עם כסף, השמנה, דחיינות וכו'. אם נלך אחורה בזמן, נגלה שלא נולדנו כך. כלומר, נולדנו כלוח חלק, וכל התנהגות הופיעה בצורה נרכשת במהלך ילדותנו ולעיתים בבגרותנו.

המשמעות היא שלאורך השנים בנינו לנו הרגלי חשיבה, שהפכו להרגלי עשייה שהפכו לאופי שלנו.

את זה כל אחד יודע. ואת זה מאוד קשה לשנות- גם את זה כל אחד יודע.

הסיבה שמאוד קשה לשנות הרגלים שליליים היא שהם הופכים להיות חלק מסט של אמונות שעל פיו אנחנו גדלים, והוא מנהל אותנו בצורה לא מודעת כל הזמן.

שמתם לב שאמרתי לא מודעת? כי המודע לא יכול להשפיע. היגיון לא מנצח את תת המודע. הם אפילו נמצאים בחלקים שונים של המוח. האונה הקדמית במצח אחראית על המודע, ותת המודע נמצא על פי הערכות של מדענים בגרעיני הבסיס שנמצאים באמצע הגולגולת.

הפסיכולוגיה, מקצועות שונים בטיפול ואף שיטות אימון אישי שונות ניסו לאורך השנים לפרק את הבעיה הזו- בהצלחה חלקית. עד עכשיו...

הנה דוגמה מהחיים האמיתיים (השם בדוי, הסיפור אמיתי)

דני בן 46, עצמאי מצליח חלקית, נשוי באושר ואב לילדים. דני הגיע לאימון כיוון ששם לב שהוא כל הזמן מרצה. את הילדים שלו, את אשתו, ובעיקר את הלקוחות שלו. כשהוא לוקח על עצמו פרויקט, הלקוחות שלו משנים את התוכניות באמצע והוא מסכים, הם מבקשים עוד עבודה ללא תוספת תשלום והוא מסכים. ועסק שלו נראה בהתאם הוא מוסיף כוח עבודה כדי לעמוד בתנאים המשתנים, אבל לא מקבל יותר כסף. ההוצאות גדלות, ההכנסות נשארות זהות. הוא עמוס, לחוץ, רודף אחרי סוף החודש ובאופן כללי לא מרוצה.

תיכף נחזור לדני, אבל רק נאמר שהוא לא נולד כך. ריצוי היא התנהגות נרכשת. היא החלק מדפוסים של דימוי עצמי שמנהלים את כולנו. הדפוסים האלו הם תוצר של אמונות שאימצנו בילדות ונמצאות בתת המודע, ולכן אנחנו מתנהגים כך בלי להיות מודעים לכך (ומכאן השם: תת- מודע).

גם כשאנו מודעים, הרבה פעמים מאוד קשה ליצור שינוי ארוך טווח כי חשיבה משפיעה על המוח המודע ולא על תת המודע.

וכאן נכנסת שיטת המגדלור, שמעבירה את תת המודע תהליך מהיר של שינוי. לעיתיים תוך דקות.

כל אמונה מגבילה, כל דפוס התנהגותי, נוצרו על ידי אירוע שחווינו בילדות, וברגע שבו הרגשנו רגש גבוה ששולב בתובנה, תת המודע צרב אצלנו אמונה. אז איך משנים את התיכנות?

ישנן שיטות כמו NLP שיודעות לעשות עבודה חלקית בתחום הזה, אבל כאן נכנסת שיטת המגדלור שיוצרת שינוי עמוק ומיידי.

Logov6

כיצד עובדת שיטת המגדלור?

תהליך  האימון האישי בשיטה מתחיל בשיחה רגילה בה אנו מזהים את הדפוס הכובל והמגביל, שנקרא בשפתנו חסם.

בפגישות המגדלור אנו חוזרים בדרך מאוד ייחודית לתוך הזיכרון בו התחיל הכל, ולמעשה מבצעים תהליך אימון אישי על הילד שהיינו. ברגע האירוע, הילד שהיינו קיבל החלטה מכרעת שמשפיעה עלינו עד היום ומוטמעת בתת המודע. מטרת האימון בשיטת המגדלור היא לאמן את הילד הפנימי הקטן לשחרר את הדפוס  השלילי, וברוב המוחץ של המקרים (מעל 90%) אכן כך קורה.

ואז, כמו בסרט "בחזרה לעתיד" משנים את העבר וזה משפיע מיידית על ההווה.

אם נחזור לדני, הזיכרון שלו היה זיכרון שבו כילד קטן חברים בגן לחצו עליו לעשות מעשה מנוגד לחוקים, ואיימו עליו שאם לא יסכים הם לא יהיו חברים שלו. הוא ריצה אותם והבין שיהיה נאהב רק אם יוותר על הרצונות שלו. כך נולד אדם מרצה.

בפגישה אחת האמונה הזו שוחררה (דני אפילו לא היה מודע לה) ותוך יומיים הוא כבר הרגיש שינוי אדיר בחיים. למעשה הוא מתייעץ עם הילד הפנימי שלו כל הזמן כדי לקבל החלטות שיהיה שלם איתן.

רגע, אז בעצם אפשר לשנות כל אמונה מגבילה בצורה כזו?

כן. בהחלט! אימון אישי בשיטת המגדלור מאפשר לנו בכל מפגש לפגוש אמונה אחרת וליצור בה שינוי, וזה עובד מהר ממש, והשינוי מורגש מיידי. במקרה של שיטת המגדלור, אימון אישי להצלחה זו לא קלישאה. חשוב לזכור שרק מאמן אישי שהוסמך בשיטה הזו יכול לעבוד בה.

שיטת המגדלור בגדול עובדת על החוסן האישי שלנו, ומאפשרת לנו התמודדות עם שינויים, יכולת להתמודד עם ביקורת חיצונית ופנימית, להיפטר מריצוי של אחרים, לעמוד על שלי מול אחרים, לדבר עם עצמי מתוך מקום שלם. בגדול, היא שיטה של אימון אישי לביטחון עצמי.

על מה עוד אפשר לעבוד בשיטת המגדלור?

השיטה מאפשרת לכל אחד, כן- כל אדם, לעבוד ישירות על כל מצב ריגשי שחוזר על עצמו, חוסר ביטחון עצמי, התנהלות של דחיינות, ליצור דימוי עצמי גבוה, להיפטר מפרפקציוניזם, תחושה של פחד מכישלון או פחד מהצלחה, טראומות עבר, לחץ, חרדה, דיכאון, עומס ריגשי, מצבי רוח משתנים, קשיים חוזרים ביחסים אישיים, כעסים, קשיים בתפקוד מיני, הפרעות אכילה, ולעיתים אפילו בעיות בריאותיות. זהו אימון אישי לחיים עצמם- והבעיות נפתרות במהירות גבוהה.

 

אליעוז שחף, מייסד ומנכ"ל הרגלים מנצחים, אחד המרצים הפופולריים בישראל, מומחה לשינוי הרגלים, מאסטר  NLP, בוגר קורסי אימון והנחייה רבים. בעשור האחרון אימנו אלי והצוות שלו למעלה מ-5000 מתאמנים להצלחה אדירה.

בשנת 2019 נבחר לאחד מאנשי העסקים המשפיעים של המגזין דה מארקר.

מעניין אותך?

כל מה שצריך לעשות הוא לתאם שיחה בקלות כאן או ליצור איתנו קשר ב 055-6667389 (אפשר גם לשלוח הודעת טקסט) ואנו נחזור אליך כדי להתאים לך תהליך אישי קצר וקולע.

ההגדרה שלי להצלחה היא: לקום כל בוקר ולהתרגש לקראת היום שמצפה לך! אנחנו בהרגלים מנצחים יוצרים שינוי אמיתי- אנחנו לא עוזרים לאנשים להגיע לפיסגה, אלא לחיות בה.

מתנה מאיתנו

לקבלת מדריך בניית עסק לאימון מא' עד ת'!

צור קשר

מזמנים להתקשר או לכתוב לנו

055-6667389

office@hergelim.com

אנא הזן הודעה.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק