אליעוז שחף - הרגלים מנצחים - השינוי בחייך מתחיל עכשיו!
צור קשר 055-6667389

סדנאות והרצאות מעוררות השראה עם המנטור המוביל בארץ לתחום בניית כוח הרצון!

 "הרגלים מנצחים" עוסקת בין השאר בהכשרה למנהיגות באירגונים, מוסדות מדינה, חברות הייטק ועוד.

אנו מציעים מגוון של פתרונות המסייעים להפוך את מנהלי האירגון ועובדיו למנהיגים- סוכני שינוי שלוקחים אחריות בעצמם, מקטינים את התירוצים ומהווים דמות מעוררת השראה בתוך הצוות והחברה.

ההתמחות שלנו היא בהטמעת כלים אימוניים מעולים בעבודה תהליכית עם מנהלים ועובדים נבחרים בבניית כוח רצון אירגוני. אנו מציעים הרצאות, סדנאות קצרות וסדנאות הכשרה למנהלים ועובדים.

כל הסדנאות נבנות לאחר התאמה ובניית הצרכים מול מחלקת משאבי האנוש של החברה, בכדי לייצר פתרון אופטימלי לצרכי האירגון. כל המפגשים וההרצאות מועברים על ידי אנשי צוות בכירים- מאמנים ויועצים אירגוניים שלכולם ניסיון של תפקידי ניהול בכירים בתעשיה.

הרצאות

הרצאות מעוררות השראה עם אחד המרצים הפופולריים בארץ!

כל הרצאה שאנו מציעים היא מעניינת, חווייתית, ואין בה רגע משעמם אחד. ההרצאות שאנו מציעים עוברות התאמה לכל הקהלים על פי דרישת המזמין. ניתן להוסיף או להוריד חלקים מכל הרצאה או סדנה בהתאם לצורך, וכן להרחיב או לצמצם נושאים אחרים.

את ההרצאות שלנו שמעו קהלים מגוונים ביותר- החל מתלמידי בתי ספר, דרך עובדי הייטק, סטודנטים, עובדי מדינה, וכלה בחברים בקהילה האקדמית. 

"לנצח את העורב"

הרצאת רב מכר!!! אחת ההרצאות הפופולריות בישראל! הרצאה מעניינת ומעוררת השראה על יכולתו של האדם לרתום את עצמו למען המטרה ולהשיג אותה על אף הקשיים שבדרך! בין מטרות ההרצאה לחשוף את המשתתפים ליכולתו של כל אחד מאתנו לפרוץ את הגבולות ולהגיע לתוצאות אדירות. להסביר על החשיבות של הצבת מטרות אישיות. שינוי התודעה בנוגע להתמודדות עם הכישלונות להולכים בדרך של תהליך ארוך טווח. להעניק השראה לעשות שינוי ולבצע את הצעד הראשון בדרך למטרה.

קרא עוד

״התחלה חדשה״

הרצאה מעוררת השראה על הפיכתו של שינוי לחלון הזדמנויות. בהרצאה זו ניתן ללמוד כיצד ניתן להפוך את חוויה שלילית להזדמנות משנת חיים וכיצד לרתום תחושות קשות למקום של עשיה והגשמה עצמית.
בהרצאה ניתנות דוגמאות רבות לאנשים שעשו את הבלתי אפשרי, בדיוק כשהיה נראה שכבר אין סיכוי להצלחה- ואנו מנתחים יחד את הפעולות שעשו ומה ניתן ללמוד מהם. ההרצאה משולבת במתן כלים מעשיים ליצירת הזדמנויות בחיים, ומאפשרת לקהל לתרגל בעצמו תוך כדי הרצאה.

קרא עוד

כוח רצון ארגוני

בהרצאה הזו נגלה נוסחא שבה כל אחד מאתנו יכול להשתמש, וכל ארגון יכול להנחיל לעובדיו, בעזרתה נייצר מערכת ליעדים נכונים בשיטה נכונה- ובעזרתם תוכל החברה להגיע לתוצאות שיא שוב ושוב. כל משתתף בהרצאה יוכל להשתמש באותה שיטה גם עבור חייו הפרטיים.בין מטרות ההרצאה: כיצד ניתן לייצר כוח רצון באירגון, לייצר שיטה נכונה להגדרת יעדים עבור כל עובד וכל מחלקה כך שניתן יהיה לייצר תוצאות שיא, ולהסביר לעובדים ולמנהלים כיצד ניתן להתגבר על קשיים בדרך להשגת המטרות הללו. 

קרא עוד

סדנאות

הנה כמה מפגשי דוגמא פופולריים:

אנו מציעים סדנאות למנהיגות ופיתוח אישי, הכשרות עובדים ומנהלים-  שנתפרות לצרכי המזמין.

בסדנאות ניתנים כלים מעולים לניהול, בניית כוח רצון באירגון, ביצועי שיא, הורדת "מרמרת" ואווירה שלילית, הגברת חשיבה חיובית, הגדרת מטרות, הפחתת לחץ, לקיחת אחריות, סגנונות תקשורת, לקיחת אחריות, ועוד.

אורך הסדנה תלוי בתנאים רבים, וברוב המקרים מדובר ב 4- 6 מפגשים קבוצתיים.

סדנת מנהיגות

מהי מנהיגות? מה גורם לאדם להפוך למנהיג, ומה גורם לאנשים להירתם למטרה משותפת אחידה, בצוות, באירגון או כאינדיבידואלים?

מיני סדנה זו לומדים המשתתפים לקחת אחריות על סיטואציות, ומיישמים כלים אימוניים, במסגרתם הם לומדים להתמודד עם האשמה, תירוצים ותלונות.  עד סוף המפגש, נבנית מערכת לביצוע צעדים מתאימים וכל משתתף מתחייב לצעד אישי.

 סדנת חשיבה חיובית.

כיצד להזיז את הפוקוס שלנו מלהסביר "למה אי אפשר" לצורת חשיבה של "איך כן?". במהלך הסדנה המשתתפים לומדים כיצד למצוא הזדמנות בכל קושי, ולמה יש אנשים שיש להם "מזל". אני מאוד ממליץ על הסדנה הזאת דווקא גם מבחינה חווייתית וגם מבחינת העוצמה שלה.

סדנת התמודדות עם כישלון ויציאה מתקיעות.

כולנו מפחדים להיכשל ולא מנסים דברים גדולים. אנחנו מחכים לרגע המושלם, שבו הדברים יסתדרו (אחרי החגים, אחרי הפרויקט…). אנחנו מוותרים על הניסיון ברגע שאנחנו לא במצב של "שלמות". רבים מאיתנו מונעים מזיכרון של כישלונות העבר ומפחדים לעשות, מה שמביא אנשים וארגונים למצב של תקיעות. לסדנה החווייתית יש לה יכולת הנעה מוכחת!

סדנת תקשורת אסרטיבית וסגנונות תקשורת

בסדנה זו המשתתפים לומדים כיצד לרתום את התקשורת שלהם בכדי לייצר מערכות יחסים מצוינות עם הסובבים אותם. נלמד לאפיין סגנונות תקשורת שונים שלנו ושל העומדים מולנו, וכיצד להתאים את צורת ההתבטאות שלנו לסגנון התקשורת של  עמיתינו והעובדים שלנו.

בין לקוחותינו

הנה כמה דברים שכתבו לי משתתפים בהרצאה

עוררת למחשבה ולשינוי תפיסה אצל רובנו.

במשך כשלוש שעות בלבד הצלחת לעורר, לקלף, לשנות, לדחוף ולהניע לתהליך מדהים בתוך החברה. הסדנא החלה בהגדרות מיהו מנהיג וגררה ויכוחים והתנגדויות והיה מדהים לראות איך בדרכך המיוחדת מוססת כול התנגדות והפכת אותה ל"מנוע" של שיתוף פעולה. עוררת למחשבה ולשינוי תפיסה אצל רובנו. נוצרה פתיחות ונוצר דיון מדהים ומפתיע, גם לנו, בינינו, למרות שרוב המשתתפים מכירים אחד את השני כבר שנים, גילינו דברים חדשים על עמיתים וזה לבדו עשה את שלו. כמנהלי החברה הגדרנו לך כמטרה את הצורך להניע אנשים לעורר מוטיבציה, ליזום כדי להתקדם הלאה, וכבר בסיומה של הסדנא, לאחר שלוש שעות בלבד, יצא כול אחד עם רשימה כתובה ומוגדרת של הדברים שברצונו להשיג ובן זוג "שומר" ואחראי. אני שומעת שיחות בין "זוגות לסדנא" שבודקים אחד את השני. אני רואה את ההשתדלות להשיג את המטרות ואני רואה ללא ספק את הצורך בעוד מידע, ובהמשכיות לתהליך. אני מרגישה ב"תנועה" דבר שהכרחי בעיני לכול עסק מצליח. אני בטוחה שהמעט הזה יתבטא בעתיד אם בניהול עובדים, בשיווק,  או בכול היבט עסקי אחר. אנחנו נשארנו עם טעם של עוד ואנו מתכננים סדנא של מס' מפגשים כדי להפיק ממנה וממך כמובן, את המיטב.

 

ענת שמחי, מנהלת כספים ומשאבי אנוש, מוקד מטרה.

יש לכם שאלות? צרו איתנו קשר בכדי לשמוע יותר פרטים.

נשמח לענות לכל שאלה 
ההגדרה שלי להצלחה היא: לקום כל בוקר ולהתרגש לקראת היום שמצפה לך! אנחנו בהרגלים מנצחים יוצרים שינוי אמיתי- אנחנו לא עוזרים לאנשים להגיע לפיסגה, אלא לחיות בה.

מתנה מאיתנו

לקבלת מדריך בניית עסק לאימון מא' עד ת'!

צור קשר

מזמנים להתקשר או לכתוב לנו

055-6667389

office@hergelim.com

אנא הזן הודעה.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק