אליעוז שחף - הרגלים מנצחים - השינוי בחייך מתחיל עכשיו!
צור קשר 055-6667389

הזדמנות אחרונה לעבוד איתי ישירות

אני אדם שדי מאתגר את עצמו ביומיום ובשגרה לא ממש שמים לב לדברים מפחידים.

אבל היום אני ממש מתרגש, כי זו בעצם הפעם הראשונה שבה אני יוצא מהארון עם הכיוון החדש שאליו אני לוקח את החיים שלי.

אני מאמן מאז שנת 2011, ובמשרה מלאה כבר 9 שנים. עזבתי את ההייטק כדי לאמן כי זו התשוקה שלי והאהבה שלי בחיים, וזה לא השתנה.

מהרגע הראשון הבנתי שהדרך שלי והייעוד שלי הם לעשות תיקון עולם.

לעזור לאנשים לחיות את החיים הכי טובים שאפשר. להגיע למימוש, תשוקה, אהבה והצלחה כל הזמן.

לפני שנתיים כשהגיעה הקורונה העסק שלי היה בשיא. זו היתה השנה השלישית ברציפות שמידי שנה הכפלתי את העסק והשגתי הכנסות שיא ועבדתי עם יותר ויותר אנשים ואולמות מלאים, ואז במרץ 2020 הכל נעצר עם הסגר הראשון של הגל הראשון.

במשך השנתיים האלו אמרתי כל הזמן לצוות שלי: אל תדאגו, זה בית הספר הכי טוב לעסקים שיכול להיות, ואם נלמד להתנהל בכזו אי ודאות, נדע לנצח הכל. הצלחנו בשנתיים האלו לעשות סדנאות ונבחרות וקורסים גם בשיא הסגרים והייאוש, וזה היה ממלא מאוד. אבל לא רק טוב היה. היה קשה, והיה רע . מאוד.

אני יוצא מהשנתיים האלו אדם אחר.

זה התחיל בתהום שאני לא יכול להסביר לכם כמה היתה עמוקה.

במהלך התקופה הזו, במקביל לכל הקשיים ואי הודאות והסגרים גם הזוגיות שלי התדרדרה בתהליך שהתחיל עוד קודם אבל תפס תאוצה גדולה, והתגרשתי ממירב אחרי 25 שנים יחד, ובגדול נגעתי בשנתיים האלו בתהומות עמוקים מאוד של חוסר ודאות, בדידות וסקפטיות ואכזבה.

אני לא יכול להסביר לכם כמה היה לי קשה להרים את עצמי בתקופה הזו, עד שמצאתי את עצמי נוגע בתחתיות עמוקות, כולל השבוע הגרוע בחיי שבו הייתי חולה בקורונה די אכזרית.

אני מודה שזה היה חרא גדול השנתיים האלו.

אין מילים לתאר עד כמה.

מצד שני, אני מודה על כל רגע. על כל שניה. כי אם יש משהו שלמדתי זה שהחיים קצרים מידי מכדי לא ללכת בכל הכוח על מה שאתה אוהב.

לשמחתי השתמשתי בכל החרא שחוויתי כדי לגדול, ויצאו משם דברים חדשים ונפלאים. לצערי אנחנו לא גדלים ולומדים כשאנחנו בחופשה בתאילנד אלא בקשיים ובעיות.

אז קודם כל יש מישהי חדשה שאותה אני אוהב שקוראים לה ענת, וזה מופלא. אבל לא על זה אני רוצה לדבר.

הבנתי שיש משהו חדש שאני אוהב.

לפני למעלה משנה החלטתי לנצל את הריסטארט בחיים ולעשות משהו שחלמתי עליו הרבה שנים, ולהכשיר מאמנים בשיטה שלי.

הבנתי כבר מזמן שיש לי משהו ביד שאין לרוב האנשים שעוסקים ואימון וטיפול.

שיטה שיוצרת תוצאות גדולות יותר מכל שיטת אימון אחרת שאי פעם פגשתי.

מה שפיתחתי בעצם זה מדע מדויק, מתודה. ממש מצאתי את עצמי מנצל את הכשרתי כמהנדס כדי ליצור הנדסה של תחום האימון. השיטה הזו יוצרת תוצאות גדולות יותר ומהירות יותר- ובאופן עיקבי. הבנתי שזה משהו שאני לא יכול לשמור לעצמי.

בניתי קורס שהפך את מה שהיה עד אינטואיציה שלי במהלך האימון לשיטה. זה לקח המון זמן להבין מה אני בדיוק עושה ולהפוך אותו לדרך שבה אנשים יוכלו ללמוד איך לעשות את זה בשיטה שלי. עבודה קצרה, מהירה, מדויקת, ושינויים מהירים אצל המתאמנים.

זה אותו הכוח שאיפשר לי לשנות עולם של אנשים בסדנה של 3 ימים. ולשמחתי זה עבד, ועבד מעולה. אין לי ספק שיש לי את קורס האימון מספר אחד בארץ, ואני גם רואה שהמאמנים שיוצאים מהקורסים שלי הם ללא ספק מעולים והעובדה היא שברבים מהם הופכים תוך חודשיים בערך למאוד עסוקים.

באמת, קורסי האימון שבהם אני מכשיר מאמנים מביאים לי המון סיפוק ובשבוע הבא אנחנו מתחילים את המחזור השישי של הקורס.

במהלך הניסיונות שלי להיות טוב יותר כל הזמן כדי ללמד את הקורס אימון טוב יותר, אפילו גיליתי שיטת אימון חדשה ופורצת דרך שקראתי לה שיטת המגדלור, שעד עכשיו אני רואה בה הצלחות אדירות, וזה יקח את קורסי האימון לרמה גבוהה אפילו יותר ודי מהר.

כיוון שלשם אני הולך, להכשיר דור של מאמנים בשיטה שלי, אני צריך לעשות בחירות קשות, כי אני לא יכול לעשות הכל. הרבה שנם ניסיתי להיות סופרמן, אבל אני ממש לא הוא.

יש גבול למה שאני יכול לעשות, ואני חייב ללכת עם הלב ועם התשוקה שמרגשת אותי, אבל יש לזה מחיר.

אני תמיד אומר למתאמנים שלי שמה שמתמקדים בו גדל. כשאנחנו שמים את הפוקוס שלנו על משהו, הוא מתעצם בחיים שלנו. ואחרי שנה וחצי של ניסיון ללכת בין הטיפות ולרכז את הפוקוס שלי בשני מקומות, אני מבין שזה לא אפשרי וכדי ללכת בדרך אחת עד הסוף אני צריך ללכת לוותר על השניה.

כשאנחנו עושים משהו בחצי מהזמן וחצי מהפוקוס, אנחנו מקבלים דרך של כאילו. כאילו להתאמץ, כאילו להשתדל, כאילו לרוץ קדימה. וכשאתה עושה פעולות של כאילו, גם התוצאות שלך יהיו כאילו. ואני לא רוצה לחיות עם פחות מהכי טוב.

אם מה שמתמקדים בו גדל, אני רוצה להגדיל את המקום שאליו התשוקה שלי לוקחת ולוותר בשביל זה על משהו שהיה ליבת העסק שלי מיומו הראשון ואני כל כך אוהב אותו.

ולזה יש החלטה אחת. קשה מאוד וכואבת מאוד, אבל היא סופית:

כדי להתמסר להכשרות המאמנים ולשיטת המגדלור, שאני מאמין בכל ליבי שתשנה את העולם, אני מתכוון להפסיק לעשות סדנאות והרצאות שפתוחות לקהל. זה קשה לי מאוד לוותר על הדבר שהיה הדרך שבה עבדתי עד היום, הסדנאות וההרצאות, אבל אני מבין ששווה לשלם מחירים עבור התשוקה שלי. וגם צריך לשלם את המחירים האלה.

משמעות הדברים היא מיידית.

זה אומר שסדנת הזינוק, הסדנה שהיתה לב העסק שלי מאז 2011, ועברו בה אלפי אנשים עד עכשיו, תתקיים בפעם האחרונה ב 23-25 בפברואר. עוד ארבעה שבועות בדיוק.

במקביל, גם הרצאות בוקר שישי שלי, “בוקר הרגלים מנצחים” יפסיקו להתקיים, והפעם האחרונה שאקיים את האירוע הזה תהיה ביום שישי בעוד שבועיים, ב 11.2.

הבקרים האלו היו חמצן להרבה אנשים, ועד כה ביקרו באירוע הזה בערך 80,000 אנשים ב 10 שנים. זה מספר משוגע.

לקח לי חודשים רבים להבין עם עצמי שזה מה שאני רוצה לעשות וצריך לעשות, וקשה לי מאוד לשחרר את אחד הדברים שאני הכי גאה בהם בעולם.

סדנת הזינוק התקיימה כל חודשיים במשך 10 שנים. גם במהלך הקורונה. השתתפו בה אלפי אנשים. נפתחו מאות עסקים אחריה, מאות משפחות חדשות נוצרו, אנשים ירדו טונות במשקל, אלפי אנשים עשו שינויים אדירים בחיים שלהם, כי הסדנה הזו היא בהחלט מה שהתכוונתי כשבניתי אותה- משנת חיים.

אני הולך לקיים את הסדנה הזו בפעם האחרונה ב 23-25 בפברואר 2022. כרגע יש כ 50 איש רשומים אליה. אם מישהו מכם אי פעם שקל להצטרף ואמר לעצמו “יום אחד אבוא לסדנה של אלי”, אז הנה היום האחד הזה הגיע.

אם אי פעם רציתם לבדוק עם עצמכם אם הקול הזה שמדבר אליכם באוזן ואומר שאתם יכולים יותר צדק- אז זו ההזדמנות האחרונה לעבוד איתי שלא במסגרת קורסי האימון.

אני רוצה שהסדנה האחרונה תהיה הכי טובה אי פעם. וכשאני מחליט משהו הוא קורה.

אני לא מאמין שאני כותב את זה, אבל ההחלטה שלי היא סופית. סדנת פברואר תהיה האחרונה. ואני רוצה אותה מלאה בפעם האחרונה.

לכן אני נותן הנחה משמעותית עכשיו ל 7 ימים. נצלו אותה, או אל תנצלו אותה- אבל בדרך כלל אנשים מצטערים על מה שלא עשו.

מי מכם שרוצה לבוא לסדנה האחרונה, הנה קוד קופון להנחה משמעותית: 22 ואתם יכולים עכשיו לגשת לכאן ולהירשם.

הסדנה הזו עולה 3,300 שקל כבר כמה שנים, ולשבוע הקרוב, עד יום חמישי הבא 3.2  ב 20:00, הנה הנחה משמעותית: הסדנה ב 250*10 לאדם, או 400*10 לזוג. הקופון הזה פג תוקף ביום חמישי בערב, ואחריו המחיר יעלה חזרה למחיר המקורי.

זו הסדנה האחרונה, וזה מצד אחד קורע לי את הלב ומציף אותי כבר כמה ימים בנוסטלגיה חזקה ובדמעות, (בנוסף על זה שאני מת מפחד) ומצד שני ממלא אותי בשמחה אדירה לקראת מה שהולך לבוא.

מי שלא בטוח לגבי הסדנה, לא יודע ויש לו שאלות: זה הטלפון של גיא 052-2477076  הוא יעזור לכם עם ההתלבטות וכל שאלה.

בסדנה הזו אתם נמצאים איתי באולם במשך 3 ימים.

בימים האלו אני מלמד אתכם איך עובד עולם הרגש שלנו, ואיך אפשר להוריד את המחשבות השליליות שלנו ב 70%, להיות מלאי אנרגיה, ולאן לרכז את הפוקוס שלנו בחיים.

אני אלמד אתכם שם למצוא את הייעוד, להשיג מטרות, והכי חשוב- איך להרים את הדימוי העצמי שלנו לרמה אחרת, כי שם טמון המפתח לכל שינוי.

הסדנה הזו היא ההזדמנות האחרונה לעבוד איתי ישירות ולעבור יחד את השינוי הכי גדול בחיים שלכם. בין אם זה לרדת במשקל, למצוא אהבה, למצוא ייעוד, לחיות חיים של סיפוק, להפסיק לרצות, לתכנת מחדש את תת המודע, להשפיע על חיים של אחרים ולייצר לעצמכם עתיד כלכלי אחר, אז הנה ההזדמנות שלכם לעשות את זה בפעם האחרונה איתי.

הנה שוב הקישור לסדנה, תוכלו לקרוא שם לא מעט עליה. קוד קופון 22 לניצול ההנחה ברישום.

תוכלו לנצל את ההטבה שאני נותן לשבוע הקרוב ולהגיע- לבד, עם האהובים שלכם, ולעשות עבודה אמיתית.

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר כדי לכתוב תגובה.